سلامی برای اغاز کلام

سلام ..خوب هستی ؟خوب هم که نباشی حالا که اومدی سری به این وبلاگ بزنی خوب می شی ...ببین اینجا من سعی کردم همه چیز داشته باشم شاید که یکیش تو رو خوشحال کنه ...بهر حال لطف کن یا همین الان برگرد یا با نگاه مثبت به این وبلاگ نگاه کن چون هم من هم خودت می دونیم هر چیزی یه نقصی داره پس سعی کن قسمت پر لیوان رو ببینی و از اون لذت ببری

خوب ببینم دوست داری بدونی موقعی که پرنده های شخصیت رو تقسیم می کردن کدوم قسمت تو شده ؟!

  اول فروردین تا ۲۵فروردین ....شاهین

۲۶فروردین تا ۲۲اردیهشت ....مرغابی

۲۳اردیبهشت تا ۱۹خرداد .....قمری

۲۰خرداد تا ۱۶تیر.....عقاب

۱۷تیرتا ۱۳مرداد .....بلبل

۱۴مرداد تا ۱۰شهریور .....مرغ ماهیخوار

۱۱شهریور تا ۷مهر ....قو

۸مهر تا ۵ابان .....دارکوب

۶ابان تا ۳اذر ......باز کوچک

۴اذر تا ۲ دی .....کلاغ

۳دی تا ۳۰ دی ....حواصیل

۱بهمن تا ۲۸بهمن ....سینه سرخ

۲۹بهمن تا اخر اسفند .....سهره

خوب هر دفعه که وبلاگ رو بروز کنم یکی از این پرنده ها را توضیح می دهم

شاهین = مقتدر و توانا ..معمولا با مهارتی که در کارها و عملتان به خرج می دهید می توانید موانع بسیار سخت را از سر راه بردارید و در نهایت زرنگی این کار را به گونه ای انجام می دهید که چندان انرژی خود را به هدر ندهید

نظرات 2 + ارسال نظر
بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با121سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست ودومین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان::
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون
یاعلی

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با121سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست ودومین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان::
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد