یه نگاه کن دلت باز بشه

 

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی اگه عروسک بودی بغل ترین بودی اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیزترینی

زیبایی عشق به سکوت است نه به فریاد / زیبایی عشق به تحمل است نه به خرد شدن و فروختن / عشق خیالی است که اگر به واقعیت بپیوندد تمام شیرینی اش را از دست می دهد

توی زندون قلبت اینقدر شلوغ می کنم و زندانی ها رو اذیت می کنم تا مجبور بشی منو بندازی توی انفرادی قلبت

.در اتاقی که به اندازه ی یک تنهاییست......دل من که به اندازه ی یک عشق است.....به بهانه ی ساده ی خوشبختی خود مینگرد......به نهالی که تو در باغچه ی خانه ی من کاشته ای مینگرد

همه چیز در پایان خوب است . اگر خوب نباشد بدانید که هنوز به نقطه پایان نرسیده است

مرد آمد و دردی به دل عالم شداز روز ازل قسمت زن ها غم شددر دفتر خاطرات حوا خواندمجانم به لبم رسید تا آدم شد

تو هدیه الهی از سوی خداوندی برای سینه پر درد من... عطر وجودت را برای شفا می بویم...ای شلغم

و حالا شعری از فروغ : باز هم قلبی به پایم اوفتاد
باز هم چشمی به رویم خیره شد
باز هم در گیر و دار یک نبرد
عشق من بر قلب سردی چیره شد
باز هم از چشمه لبهای من
تشنه یی سیراب شد ‚ سیراب شد

این شعر هم از کارو طبال بزن بزن که نابود شدم

بر تار غروب زندگی پود شدم

عمرم همه رفت خفته در کوره مرگ

اتش زده استخوان بی دود شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد