هدف

این یک متن اجتماعی یا ی منشور زندگی نیست بلکه دقیقا یک کشمکش و جدال همیشگی بین

 دانسته هاوندانسته ها-دیدها وندیده ها- داشتنی ها و نداشتنی ها ی ذهن من است.


شاید بتوان آن را تعبیری از لمس حقایق روز زندگیم دانست.


تفکراتی که همیشه در سکوت مطلق و دوست داشتنی شبهای من زاده شده اند .


ولی امشب تصمیم گرفتم به جای اینکه برم پشت تلسکوپ دست سازم و این محفل همیشگی و

 با دوستان آسمونیم بر پا کنم بیام پشت کامپوترم واین بار با دوستان زمینیم شروع کنم

 داشتم به این فکر می کر دم که:


به نظرم ما آد ما دچار فراموشی شده ایم    فراموشی در پیدا کردن راهمان   اینکه ما کی هستیم

 و چی هستیم و به دنبال چی هستیم مقوله ای نیست که بشه به این سادگی ازش گذ شت


عادت کرده ایم به جزییاتی فکر کنیم که ارزشی برای فکر کردن ندارد ودر کنارش به کلیا تی فکر

نکنیم که ارزش فکر کردن دارن.

دا شتن هدف در زندگی یکی از موارد فرا موش شده است


هدفمند بودن یا هدف دار بودن باعث می شود که انسان را از خستگی های زود رس و نا کا می

های احتمالی باز دارد


امیدوارم تونسته باشم رشته ابتدایی اندیشه های امشبم را به شما هم انتقا ل داده باشم

باقیش با خو دتون

شما چی فکر می کنید ؟؟؟
  

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ق.ظ

دوست عزیز اگر مایل به تبادل لینک با وبلاگ من هستی لینک من رو بزار تو سایت و لینک وبلاگت رو تو بخش نظرات وبلاگم برام بفرست
لینک من:www.starpic.blogfa.com
موضوع:
عکس بازیگران و خوانندگان ایرانی

خیلی سریع لینکت رو اضافه می کنم
منتظر هستم

رضا دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

هدف... چی بگم؟! مگه هدفیم واسمون مونده؟

مهیار سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com

سلام چطوری...؟
خوشی
این سلام با سلام دفعه قبل فرق داشت
آپ جالبی بود
من لینکت کردم
حتما پیش من بیا...
راستی چند وقته می نویسی....؟
بای بای...

عروسک خانوم سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام
مطلبتون خیلی جالب بود چرا منو خبر نکردید؟
تقدیم به مهناز جون و اقا فرشاد
_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

وای عروسک خانوم ..زحمت کشیدی ..ممنون ..من و فرشاد بی اندازه سپاس گذاریم

عروسک خانوم چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام دوستای گلم خواهش میکنم مهناز جون قابلی نداشت
با ارزوی شادی و سلامتی برای شما و اقا فرشاد
_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*###### ##
_##################_______*###########
__##################_____*#############
___#################*__################
____##################################
______####### سلام ######
_______#############################
________###########################
__________###### شاد باشید #########
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد