شکرانه دیدار مجدد

از عرش صدای ربنا میاید  اوای خوش خدا خدا میاید

فریاد که درهای بهشت باز کنید مهمان خدا سوی خدا میاید.

الهی اقرار کردم به مفلسی و هیچ کسی . ای یگانه ای که از همه چیز مقدسی ٬ چه شود اگر مفلسی را به فریاد رسی؟

الهی اگر با تو نمی گویم افگار می شوم  چون با تو می گویم سبکبار می شوم.

الهی بر سر از خجالت گرد داریم و در دل از حسرت درد  داریم و رخ از شرم زرد داریم.

الهی اگر دوستی نکردیم  دشمنی هم نکردیم اگر چه بر گناه مصریم  بر یگانگی حضرت تو مقریم.

الهی در سر خمار تو داریم و در دل اسرار تو داریم وبر زبان استغفار تو داریم.

الهی اگر گوییم ٬ثنای تو گوییم و اگر جوییم٬ رضای تو جوییم.

الهی ترسانم از بدی خود بیامرز مرا به خوبی خود.

 امین یا ارحم الراحمین.


دعای روز سوم:

یا رب تو مرا قرین پیروزی کن.بیداری وهوشیاری ام روزی کن.

دورم گردان ز شبهه وبی خردی .امداد به خیر وتو شه اندوزی کن.                          آمین

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://island1383.persianblog.ir

ز لیلی من شنیدم یا علی گفت
به مجنون هم رسیدم یا علی گفت
مگر این وادی دارالجنون است
که هر دیوانه دیدم یا علی گفت
نسیمی غنچه ای را باز می کرد
به گوش غنچه کم کم یا علی گفت
چمن با ریزش باران رحمت
دعایی کرد او هم یا علی گفت
یقین پروردگار آفرینش
به موجودات عالم یا علی گفت
خمیر خاک آدم را سرشتند
چو بر می خاست آدم یا علی گفت
مگر خیبر ز جایش کنده می شد
یقین اینجا علی هم یا علی گفت
علی را ضربتی کاری نمی شد
گمانم ابن ملجم یا علی گفت
یا علی ....

رضا شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ http://island1383.persianblog.ir

سلام و درود بر شما و قلم توانمند و دانایتان باستحضار میرساند کلبه درویشی حقیر با مطلبی ببا عنوان دوباره دستانمان پر از دعا میشود بسوی آسمون ...بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان و دعوت شده به ضیافتی به میزبانی خداوند متعال بروز شده است مثل همیشه منتظر قدوم سبز و نظرات ارزشمند شما هستم ...با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه دوستان و سروران گرامی از در گاه خداوند متعال ..در این ماه پرفضیلت ...التماس دعا.......
دیده بگشا ای به شهدِ مرگِ نوشینت رضا
دیده بگشا بر عدم ای مستیِ هستی فزا
دیده بگشا ای پس ازسوء القضا حسن القضا
دیده بگشا ازکرم ، رنجورِ دردستان ، علی
بحر ِمرواریدِ غم ، گنجورِ مردستان ، علی
دیده بگشا رنجِ انسان بین و سیلِ اشک وآه
کبرِ پُستان بین و جامِ جهل و فرجامِ گناه
تیر و ترکش ، خون وآتش ، خشمِ سرکش ، بیمِ چاه
دیده بگشا بر سِتم ، دراین فریبستان ، علی
شمعِ شبهای دژم ، ماهِ غریبستان ، علی
دیده بگشا نقشِ انسان ماند باجامی تهی
سوخت لاله ، مرد لِِِِِِیلی ، خشک شد سروِ سهی
زآگهی مان جهل ماند و جهل ماند از آگهی
دیده بگشا ای صنم ای ساقیِ مستان ، علی
تیره شد از بیش و کم ، آیینة هستان ، علی

رضا یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://island1383.persianblog.ir

سلام و درود بر شما دوست عزیز و گرامی و ممنون از حضور گرمتان در کلبه درویبشی حقیر و ممنون بابت لینک ..من هم عنوان بلاگ و نام شما را جزو دوستان خوبم قرار دادم .....آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما را در تمامی مراحل زندگی دارم ......در ضمن اگر اجازه بدهید لوگوی شما را در ستون کلبه دوستان خوبم قرار دهم ؟...
در دیده بجای نور خواب است مرا ....
یا مولا دلم تنگ اومده........
شیشه دلم آی خدا زیر سنگ اومده .....
زیرا که به دیدنت شتاب است مرا .....
یا مولا دلم تنگ اومده ........
شیشه دلم آی خدا زیر سنگ اومده ......
گویند که بخواب تا که بخوابش بینی ....
یا مولا دلم تنگ اومده .....
شیشه دلم آی خدا زیر سنگ اومده ...
ای بی خبران چه وقت خواب است مرا ....
یا مولا دلم تنگ اومده ...
شیشه دلم آی خدا زیر سنگ اومده ....
ای لاله تو هم رنگ رخ یار منی ....
یا مولا دلم تنگ اومده ...
شیشه دلم آی خدا زیر سنگ اومده ...
ای غنچه تو چون فا ل دلدار منی ....
یا مولا دلم تنگ اومده ...
شیشه دلم آی خدا زیر سنگ اومده ...
ای ماه اگر مثل شکر خنده کنی ....
یا مولا دلم تنگ اومده ..
شیشه دلم آی خدا زیر سنگ اومده ...
بلبل به سرچشمه چکار آمده ای ....
یا مولا دلم تنگ اومده ....
شیشه دلم آی خدا زیر سنگ اومده ...
یا تشنه شدی یا به شکار آمده ای .....
یا مولا دلم تنگ اومده ....
شیشه دلم آی خدا زیر سنگ اومده ....
دیوانه شدی یا دیدن یار آمده ای ....
یا مولا دلم تنگ اومده .....
شیشه دلم ...آی خدا زیر سنگ اومده ............

مرسی رضا جان ..شما لطف می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد