خدای من تویی کجا روم ؟!!!

دوستی او ما را مست کردو رها کرد٬نشانی فرا داد و

نشانه بلا کرد. 

الهی از خود ناامیدم از رحمت خود امیدوارم کن.

الهی به جرم خویش درمانده ام لطف خویش را در کارم کن.

الهی دردم را دوا تو دانی به دیگری مگذارم.

الهی اگرچه گنهکارم جز تو کسی ندارم٬به دیگری مسپارم.

     امین یا غیاث المستغیثین


دعای روز هشتم:

یا رب به نعیم خویش مهمانم کن

ناشر به سلام و یار نیکانم کن

اطعام مساکین و عطا بر ایتام

امروز نصیب از ره احسانم کن

    امین یا ارحم الراحمین

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

خدایا به من توفیق عشق بی هوس / تنهایی در انبوه جمعیت و دوست داشتن بدون آن که دوست بداند عطا کن

آمین

عشق.ترفند.موبایلو... پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.smartboyz.persianblog.ir/

من لینکتون کردم

محمد پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات دوست و سرو عزیزم میخوام یه جمله هدیه بهتون بکنم امیدوارم خوشتون بیاد برای اونی که شخصیتش وصف ناشدنیه برای اونی که دلش به پاکی آب ذلال جویه برای اونی که قلمش و نوشته های زیباش تسکیندهنده قلبهاست برای اونی که بهارو ترنم زیبای طبیعتو تو گفتارش میشه دید برای اونی که پرتلاشه و سعیش همیشه گماردن کلمات با مصما و زیباست برای اونی که قلبش مهربونه و روح پاکی داره همیشه آرزوی موفقیت میکنم مهناز عزیز و مریم خانم در این شبهای قشنگ ضیافت الله آرزوی قبولی طاعات سلامتی و بهروزی را از خداوند منان خواهانم طرفدار همیشگیتون محمد>

محمد جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ

با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات دوست و سرو عزیزم میخوام یه جمله هدیه بهتون بکنم امیدوارم خوشتون بیاد برای اونی که شخصیتش وصف ناشدنیه برای اونی که دلش به پاکی آب ذلال جویه برای اونی که قلمش و نوشته های زیباش تسکیندهنده قلبهاست برای اونی که بهارو ترنم زیبای طبیعتو تو گفتارش میشه دید برای اونی که پرتلاشه و سعیش همیشه گماردن کلمات با مصما و زیباست برای اونی که قلبش مهربونه و روح پاکی داره همیشه آرزوی موفقیت میکنم مهناز عزیز و مریم خانم در این شبهای قشنگ ضیافت الله آرزوی قبولی طاعات سلامتی و بهروزی را از خداوند منان خواهانم طرفدار همیشگیتون محمد>

سلام طاعات و عبادات مقبول معبود انشاالله.
از حسن نظری که به حقیر دارید ممنون.
سخن با تو او می گوید٬من ترجمانم تیر وصل او بر جانت می زند من کمانم
از اینکه همدلی و همراهیت را تا پایان راه داشته باشم باعث افتخار
(مریم) یا علی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد