یا علی دوستیت ما را مست کرد٬و غلامیت ما را سروری داد

خدایا این علی(ع)کیست؟هر که او را شناخت

تو را یافت و هر که تو را شناخت٬او را یافت٬

ان که تو را خواهد ولی است٬و ان که تو او را

خواهی علی است.

الهی به ان چه گمان کنم چنانی نه چنانی٬بلکه

همانی که خود می دانی٬

الهی به ستایشت مرا راهی نیست٬و به طریق

درودت مرا اگاهی نیست٬هر چه گویم نقص تو است٬

الهی سپاس بی قیاس تو را سزاست٬و شکر

بی اندازه تو را رواست٬

الهی دیگ رحمتت در جوش٬و دریای احسانت در خروش٬

الهی اگر چه این بنده عاصی٬شرمنده تو است از

کثرت معاصی٬و قابل هیچگونه احسان و اکرامی نیست٬

الهی چه کنم؟کجا روم؟که را جویم؟راز خود به که گویم؟

نه به جایی راهی٬و نه پناهی٬و نه غیر از تو پادشاهی٬

الهی اکرام تو بی نهایت٬لطف تو بی غایت٬چه شود

که از دوزخم ازاد٬و به وصول رضوانم دلشاد فرمایی.

      امین یا کافی المهمات


دعای روز بیست و دوم:

ای خالق ذوالجلال٬ای بنده نواز

درهای فضیلتت به رویم کن باز

بر من برکات خویش را نازل کن

در راه رضا کن به جنانم  دمساز

    امین یا اسمع السامعین 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پاییز صحرا پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://paize-sahraa.blogsky.com

سلام دوست نازنین خسته نباشی خدا قوت عجب مناجاتی
فوق العاده است دستت درد نکنه خانمی معلومه که حسابی تو سیر و سلوکی تو رو خدا وقتی می ری تو حال و هوا این خواهر کوچیکتو دعا کن عزیزم موفق و موید باشی گلم التماس دعا

حنوش... پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.hanoosh.blogfa.com

ىوست خوبم مریم سلام ...

کم پیدا شدی ما رو خبر نمی دی بابا دستت درد نکنه ...

متن خیلی قشنگی بود. نماز وروزه هات قبول باشه انشاء‌الله .. التماس دعا عزیز..

موفق باشی

سارا پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

خدایا به داده هایت شکر . به نداده هایت شکر . به گرفته هایت شکر
چون داده هایت نعمت . نداده هایت حکمت .و گرفته هایت امتحان است

رویای خاکستری جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام و خسته نباشی خدمت مریم خانم عزیز که واقعا سنگ
تموم گذاشته. موفق باشی دوست من

سلام مهناز جون خوبی؟
بابا مبارکه. درست خوندم؟ به من گفتی وحید. (چشمک)
نه عزیزم بابام در قید حیات هست و من قبلا ۴ سال باهاش قهر بودم و این شعر رو هم توی اون دوران قهر نوشتم. خوشحال تر شدی؟ (چشمک)
موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد