دل سرا پرده محبت اوست


اللهم عجل لولیک الفرج.

دور از رخ تو دم بدم از گوشه چشمم٬

سیلاب سرشک امد و طوفان بلا رفت٬

دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت٬

عمریست که عمرم همه در کار دعا رفت.

شنیده ام که جمعه برمی گردی٬نمی شد٬

که اشارتی می کردی٬ کدامین جمعه برمی گردی.

الهی من چنینم که می بینی٬و تو چنانی که می دانی٬

من عاجزم و مسکینم٬تو قادر و توانایی٬

الهی به جز تو ندارم پناهی٬و سوی احدی مرا نیست

راهی٬خودت بر حالم مطلع و اگاهی٬

الهی بر تو است اعتمادم٬و به تو است استنادم٬و

از خود و غیر تو مایوسم٬و به تو مانوسم٬

الهی حلقه کوب باب کرمت٬و گدای در خانه و حرمت

حاجت دارد٬و به غیر از این درگاه ٬جایی سراغ ندارد٬

الهی ای کردگار غفار٬و ای پروردگار مختار٬جمیع

حاجاتم برار٬و به راه توفیقم بدار.

     امین یا معین المتوکلین.


دعای روز بیست و سوم:

یا رب تو ز قید عیبها برهانم

پاکیزه کن از لوث گنه دامانم

ماوا به کنار اهل تقوایم بخش

عذرم بپذیر و کن عطا ایمانم

         امین یا ارحم الراحمین

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پاییز صحرا جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://paize-sahraa.blogsky.com

سلام خانمی خوبی خسته نباشی خیلی فعالی خدا قوت التماس دعا نازنین

رویای خاکستری جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مهناز جون خوبی؟
من و از سور و جایزه نترسون. اگه می خوای واست پست کنم.
راستی امشب حتما واست یه شعر می نویسم. فقط بگو توی وبلاگ خودم بذارم و بهت تقدیم کنم یا کامنت بذارم و خودت توی وبت بذاری

موفق باشی مهناز جون

رویای خاکستری جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

واسه من٬ سخته به تو ٬فکر نکنم
آخه خیلی تلخه٬ بی تو٬ سر کنم
نمی تونم بی تو٬ آسمون و مهتابی کنم
نمی تونم روی ماهه٬ تو رو نقاشی کنم
آخه بی تو به کدوم ستاره ٬چشمک بزنم
نمی تونم توی ذهنم٬ یادت و خط بزنم
واسه من٬ سخته که از تو بگذرم
نازنینم! بیا برگرد دوباره٬ توی دلم
بی تو٬ من٬ تو آخرت هم٬ تنهام
تشنه ام بی تو٬ تو بودی٬ دریام
تو بیابون شدی تو٬ واسم سراب
دلم و شکستی و دادی ٬عذاب
جوونیم به خاطرت٬ رفت٬ بر باد
ولی بازم هستم عاشق چشات
واسه برگشت تو هیچ وقت دیر نیست
بخدا کنار تو٬ دلم هیچ وقت پیر نیست

۱۳/۷/۱۳۸۶
غروب جمعه ساعت ۷:۴۶

خوب بود؟
موفق باشی
حال کردی چقدر سریع نوشتم؟ دیگه چی می خوای؟ بگو خجالت نکش(چشمک)


رویای خاکستری شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

واسه من سخته به تو فکر نکنم
آخه خیلی تلخه بی تو سر کنم
نمی تونم بی تو آسمون و مهتابی کنم
نمی تونم روی ماه تو رو نقاشی کنم
آخه بی تو به کدوم ستاره چشمک بزنم
نمی تونم توی ذهنم یادت و خط بزنم
واسه من سخته که از تو بگذرم
نازنینم بیا برگرد دوباره توی دلم
بی تو من تو آخرت هم تنهام
تشنه ام بی تو تو بودی دریام
تو بیابون شدی تو واسم سراب
دلم و شکستی و دادی عذاب
جوونیم به خاطرت رفت بر باد
ولی بازم هستم عاشق چشات
واسه برگشت تو هیچ وقت دیر نیست
بخدا کنار تو دلم هیچ وقت پیر نیست

۱۳/۷/۱۳۸۶
غروب جمعه ساعت ۷:۴۶
تقدیم به دوست وبلاگی ارجمندم:مهناز گلم
شاعر جوان v.a

مهدی شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.behnammas.blogfa.com

زیبا بود...

رویای خاکستری شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مهناز جون خوبی؟
بابا من گیج شدم. زیرش اسمت و بنویسم و بهت تقدیم کنم یا اینکه توی شعر از (مهناز) استفاده کنم؟

توی شعر آره؟
باشه باشه.
امشب می نویسم
موفق باشی

سوزان چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ب.ظ

با سلام
بسیار زیبا و جالب بود
التماس دعا
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد