عیدتون مبارک

 

سلام به تمام دوستان و همسایه های عزیز مهناز و زیگی

..................عیدتون مبارک امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و همراه با شادکامی در کنار خانواده تون در پیش داشته باشین و بتونیم تا پایان سال ۱۳۸۷ هم همسایه های خوبی برای هم باشیم

توجه ......به خبری که هم اکنون هاچ خبر نگار ویژه زیگی دات کام به دستمان رساند توجه کنید ...................توجه

تاریخ نویسان بنویسند ...روزنامه نگاران بنگارند ....دارا ..دارا

۲۲ سال پیش در چنین روزی ..در روز ۶ فروردین ...در زمانی که همه مشغول اجیل خوردن و عیدی دادن و گرفتن بودن

..خداوند هدیه ای به خانواده ای بخشید که امروز ان هدیه

که در خانواده اش به عیدی خداوند معروف است همسایه شماست و ان کسی نیست جز ..جز ...

................مهناز ....

.............................

 

ازمون ورودی دانشگاه در ایرلند ..زمان مجاز همان طور که در بالای برگه قید شده ۱ دقیقه (وقتی نمی گیره تو هم امتحان کن )

(نترس بابا ...اون قدر ها هم که فکر کردی سخت نیست )

یه چیز جالب دیگه

می دونم که نمی تونید بفهمید این ها چیه ...زیاد خودتون رو خسته نکنید ..فقط به خطهای قهوه ای میان تصویر دقت کنید البته اگه زحمتی نیست

عکس‌هایی که مشاهده کردید هزاران پنگوئن «کینگ» را با نوزادهایشان نشان می‌دهد. برای جلوگیری از یخ زدن جوجه پنگوئن‌ها، آنها یک گردهمایی بزرگ ترتیب داده‌اند تا با حرارت بدن‌هایشان یکدیگر را از سرما حفظ کنند.

پس آن لکه‌های قهوه‌ای بزرگ در عکسهایی که از ارتفاع زیاد گرفته بودند، در واقع جوجه پنگوئن‌های قهوه‌ای بودند.

این عکس‌ها از یک هلیکوپتر و از ارتفاع 600 متری از منطقه‌ای به نام جورجیای جنوبی نزدیک جزایر معروف فالکلند در اقیانوس اطلس جنوبی گرفته شده‌‌اند.

درجه حرارت در هنگامی که عکس‌ها گرفته می‌شدند، منفی 15 درجه سانتیگراد بود.

جوجه پنگوئن‌ها در 3 هفته اول زندگی نمی‌توانند درجه حرارات بدن خود را تنظیم کنند، بنابراین والدین مجبور هستند آنها را به صورت گروهی نزدیک هم نگه دارند و هر 3-2 ساعت به آنها غذا بدهند.


برگرفته از یک پزشک

 

قامت کوتاه ...................................اراده بلند

یه مرد 90 سانتیمتری هندی که بادی بیلدینگ هم کار میکنه .

یعنی در واقع کوچولوترین بدنساز دنیا از لحاظ هیکل این آقا کوچول هست ...

این آقا کوچول میتونه دمبل 1.5 کیلویی رو بلند کنه ..در حالی که وزن خودش 9 کیلو بیشتر نیست.

رومتو میگه من پس ازدوسال تمرین الان قوی ترین کوتوله ی دنیا هستم  و هیچوقت کوچولو بودنم باعث
نشده که نا امید بشم و تمریناتم رو متوقف کنم.
تمرینات من شامل رقص ، آیروبیک و دمبل هست

مردم از دیدن من لذت میبرند وبه  شوهای تلویزیونی و رقص روی صحنه هم دعوت شده ام 

حرف اخر :

نمی دانی که در قلبم چه حالی است

در این شهری که جای عشق خالی است

کمی بذر شقایش دارم اما

زمین سنگ است و اینجا خشکسالی است

عمیدرضا مشایخی

.....

نظرات 165 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.roonagh.blogfa.com

یه سلام بهاری خدمت مهناز خانوم گل
خانومی سال نو مبارک
تولدتونم مبارک
مهناز جون تو با تولد زمین متولد میشی پس برای همینه که اینقده بهاری هستی
با سخاوت و مهربان.....امسال هم روز تولدت با میلاد پر برکت حضرت رسول و
امام جعفر صادق (ع) تقارن پیدا کرده پس این اتفاق بزرگ رو به فال نیک بگیر که به
امید حق سالی پر از برکت ..سلامتی و سعادت پیش رو داشته باشی......
قالب جدیدت هم مبارک
خدایا شکرت که در اغاز سال ودر اولین کامنت برای تو عزیز هر چی گفتم تبریک و
شاد باش بود
مطالب وبت هم واقعا بهاری بود و با طراوت
در پناه حق باشی

مریم سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.roonagh.blogfa.com

راستی همه اینا +یه دنیا ارادت خدمت تو عزیز دوست داشتنی
گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل
گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل
گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل
گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل
گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل
گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل
گل گل گل گل گل گل گل گل
گل گل گل گل گل گل
گل گل گل گل
گل گل گل
گل گل
گل

رویای خاکستری چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام به دختر گلم.
تولد و عیدت هر دو با هم مبارک باشه گلم.
قالب جدید هم همینطور
موفق باشی

ali nin reza jutsu چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://karaj-ninjutsu.blogfa.com

سلام دوباره تولدتونو تبریک می گم
وبلگتون خیلی زیباتر شده تبریک می گم.

لوکانگ(سعید) چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.mk4.blogfa.com/

دوست من سلام
امید وارم که حالت خوب باشه راستش منم مثل شما بد جور حالم گرفته هست بد جور بدجوری آخ اگه اون پسر عموی نامردم نبود منم به عشقم میرسیدم اگه خاستی به وب من سر بزن اما وب من عاشقانه نیست من یه جورایی کارم مبارزه هست و همین طور وب من به خوبی وب تو نیست خلاصه خوشحال میشم بهم سر بزنی
lukang_500 اینم ای دی منه خوشحال میشم بهم سر بزنی فعلا بای

ارمین چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ http://atashesorkh.blogfa.com/

سلام مهناز جون خوبی:
باز منه مزاحم آمدم .به دل نگیر زود میرم .راستی یادم رفت حالت خوبه/ خوبی/خونواده خوبن/ الهی شکر /ببین یه سوال داشتم بدت نیاد میگم اگه ناراحت شدی بیا تو وبلاگم فحشم بده /خب/میخواستم یه دوست خوب برام میشی یا نه همین
قول میدم دوست خوبی برات بشم /باشه/ فکر کن اگه به نتیجه رسیدی بگو اگه نه بیا فحشم بده باشه/دوست دارم/ فدات بشم/قربونت بشم /بمیرم واست خوب فکر کن/منتظرم مهناز جون.مواظب خودت باش

بهزاد=عاشق زهره چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://ashegh-e-zohreh.blogfa.com

سلام مهناز جون
من از وب آق سعید باهات آشنا شدم
از بس وب جالبی داری که نتونستم مبتو add نکنم
خیلی جالب بود
به کلبه ی عاشقانه ی من یه سری بزن
اگه وقت کردی

بای

آرمین پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ق.ظ http://atashesorkh.blogfa.com

سلام به مهناز جونه عزیزم خوبی عزیزم امیدوارم خوبو خوشو سرحال باشی ازد ست آرمین جون که ناراحت نیستی عزیزم دیدم که یه دوست خوب برام میشی.ممنونم از اینکه منو برای دوستی با خودت انتخاب کردی.راستی بگم هیچی نمی گم ولش کن نگم بهتره راستی مواظب خودت باشی. از کدوم شهری خودتو برام معرفی نمی کنی من میکنم
من آرمین ۱۹ از مشهد دیپلم حسابداری دارم و دارم برای کنکور میخونم شماره تلفنم اینه اگه خواستی تماس بگیر اگه نخواستی هم نمی خواد۰۹۳۵۲۶۹۶۶۴۸ اینم معرفی کردم خودمو حالا منتظرم تا تو بیا خودتو برام معرفی کنی باشه عزیزم فعلا حالا نوبته توه تابیا ازم سر بزنی باشه.منتظرم عزیزم
بای
دوست دارم مهناز جون






























































لوکانگ(سعید) پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.mk4.blogfa.com

سلام ممنون که بهم سر زدی آره تو راست میگی ورزش های رزمی بر روان آدم هم تاثیر میزاره منم مربی همه ورزشهای رزمی غیر از جدو هستم اما از وقتی عشقم رو از دست دادم حتی قدرت اینکه بخام یه ضربه ساده بزنم ندارم تو یه آدم عاشقی عشق هم هدیه خداست پس هم قدر خودت رو بدون هم عشقت رو بدون راستی تو وب من که نظر دادی گفتی همسایه میشه منظورت رو واضح تر برام بگی یعنی شما همسایه ما هستین فعلا بای

بهارین پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

به به سلام مهناز جونم
چه طوری گلکم؟
تولدت مبارک خانوم..بابا شیرینی چی شد پس؟
راستی چرا هیچ کدوم از این عکسا برای من باز نشد؟
وووووووووووووووووووویییییییییییییی از دست اینترنت کم سرعت
خب اشکال نداره بعدا می آم نگاه می کنم شاید خدا کرد سرعتش زیادتر شد...
بووووووس
بای

رویای خاکستری پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مهناز جون. خوبی دخمر کپلم؟
ممنون بابت کامنت. همه رو که نباید دعوت کرد عزیزم. دخمرم بدون کارت دعوت ٬ همیشه دعوته و وبلاگ باباییش هم واسه دخمرشه. واسه خودِ خودش.
موفق باشی

لوکانگ(سعید) پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.mk4.blogfa.com

سلام همسایه امید وارم حالت خوب باشه
گفتی در باره پسر عموم بنویسم باشه چشم مینویسم
من و ریحانه که عین دو تا مرغ عشق بودیم واسه هم پسر عموی نا مردم یه روز بهش گفته بود که سعید با خیلی ها دوسته خیلی دوست دختر داره نمیدونم چطوری مخ ریحانه رو شستو شو داده بود که هر چی قسم خوردم گفت دیگه دوستت ندارم سر تو درد نیارم که خواب خوراک آرامش ازم گرفته شد تا یه روز پسر عموم گفت سعید من میخاستم بهت ثابت کنم که که ریحانه تو رو دوست نداره گفتم چه جوری گفت من بودم که به ریحانه گفتم که سعید دوست دختر داره و تو رو دوست نداره حالا ریحانه شوهر کرده براش آرزوی خوشبختی میکنم اما رضا توسط من افتاده کنج بیمارستان دیگه سرتو درد نمیارم خوشحال میشم بهم سر بزنی بای

ღ♥ღ*•محمد جوادღ♥ღ*•ღ جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.bitadoostem.blogfa.com

سلام خوبی مهناز جونم انگاری شاهکار کردیاا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

هرچی هستم بی وفا نیستم جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ http://karaj-ninjutsu.blogfa.com

سلام.
نمی دونستم انقدر بی وفایی خوب حالا که وبت قشنگ شده منو تحویل نمیگیری؟
خوب خوش باشین.
بای بای

علیرضا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.afsanesoftware.blogfa.com

سلام مهناز جان وبت خیلی خیلی عالیه اگه محبت کنی به وب ما هم یه سری بزن

پاییز صحرا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ http://paize-sahraa.blogsky.com

سلام مهناز عزیزم
سال نو مبارک سالی پر خیر و برکت برایت آرزومندم. یه کم دیر شده شرمنده تولدت مبارک خانم انشاالله صد و پنجاه سال عمر با عزت داشته باشی موفق و سربلند باشی

هرچی باشم یه دوستم جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

فقط اون کامنتو گذاشتین که بگین استاد تکواندو هستین.
ببخشید خوب فهمیدم نباید زیاد شیطونی کنم بالاخره استاد تکواندو هستید دیگه کم الکی نیست که.
موفق باشین.
یه وقت مارو نزنینا ما خاک زیر پاتونیم

پسرک غمگین شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام مهناز خانم..

خوبی آبجی گلم؟؟

عیدت مبارک..
از سفر اومدم...

تو چطوری؟
عید خوش می گذره...
جات خیلی خیلی خالی بود...

سوغاتی هم آوردم.
گل گل گل
اولی یه رز سرخه
دومی یه لاله پرپر شده
سومی هم یه رز مشکی...

همیشه شاد باشی.
بای مهناز گل من...

سارا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام مهنازی

خوبی؟؟

اول بذار بگم تولدت مبارک ...... ایشالله ۱۲۰ ساله بشی ........

بعدش هم این که عیدت مبارک گلم .........

واسه آپت غوغا کردی ............ خیلی جالب بود .........

به خصوص آزمون ورودی در دانشگاه ایرلند ........ باحال بود .........

پنگو ئن ها هم جالب بودن ........... خداییش حال کردم .......

تو هم داری بی معرفت میشی هااااااا ........ کجایی خانوم خانوماااااا ؟؟

هر جا هستی موفق باشی .........



سین اول سلام؛ سلام به بهار و باران و یاران، سلام به پاکی چشمه‌ساران
سین دوم سحر؛ سحر که مرغ می‌خواند، سحر که آوازش را سپیدار بیدار می‌داند
سین سوم، سادگی؛ ساده باشیم مثل بنفشه کنار جوی با پاکی هم‌کاسه باشیم
سین چهارم، سرود؛ سرود شقایق و شعر و شور، سرود پرواز به دور
سین پنجم، سپید؛ دست‌مان سپید، قلب‌مان سپید، مثل پرنده‌ای که به آسمان پرید
سین ششم، سفر؛ سفر کنیم با سیمرغ و صبح و شکوفه‌ی سیب، به سرزمین آب و نسترن و نی
سین هفتم، سلام؛ دوباره سلام، سلام به صبح و سپیده و سحر، سلام به پرواز


علیرضا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.afsanesoftware.blogfa.com

سلام مهناز جان
چرا جواب حرفمو نمی دی مگه به جز وفا زمن چه دیدی
این بیت رو خواستم واست هدیه بکنم تو هم به هر کی که خواستی هدیه کن .
داداش علیرضا.

لوکانگ(سعید) شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.mk4.blogfa.com

سلام همسایه امید وارم که حالت خوب باشه نمیدونم چی بگم اگه تو پیغام قبلی که واسم گذاشته بودی و گفته بودی که من قانع نشدم اگه منظورت به رضا پسر عموم هست اره بهت حق میدم و از طرفی هم حق به خودم چون اون لحظه کنترلم رو از دست دادم و دیگه نتونستم بفهمم که کی هستم از کجا اومدم یا این کسی که دارم اینجوری میزنمش پسر عموم هست از طرفی هم که به شما حق میدم ورزشهای رزمی باید دور از خشم باشه عشق و خشم با هم هیچ رابطه ای ندارن به هر حال ممنون که واسم پیغام گذاشتی همسایه بهم سر بزنی خوشحال میشم فعلا بای

لوکانگ(سعید) شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.mk4.blogfa.com

سلام همسایه
راستش از متن اول مبتون خیلی خوشم اومده راستش تا حالا ۱۰۰ بار مثل یه بچه کلاس اولی از متنی که نوشتی خوندم اگه بهم اجازه بدی از رو متنت یه کپی بگیرم تا توی سیستمم سیو کنم اخه منم تقریبا یه خاطره مثل متن شما دارم راستش یه شب مثل خودت حسابی دلم گرفته بود نمیدونستم چرا همینجور بی حساب گریه میکردم که یه دفعه صدای آهنگ ویالن تو گوشم پیچید خیلی قشنگ بود هر چی دنبال صدا دویدم نتونستم بفهمم که از کجاست تا اینکه فهمیدم یکی از همسایه هاست که اونم دلش گرفته بود داشت ویالن میزد و واسه خودش حال میکرد نتونستم طاقت بیارم سریع لباس مشکی نینجام رو پوشیدم ماسک مشکیشو زدم رو صورتم تا توی تاریکی محو بشم به این کار میگن استتار رفتم روی پشت بوم از اونجا تو جونه همسایه ها دیدمش سریع یه جای تاریک تر رو پیدا کدم تا استتارم کامل بشه اونجا نشستم و نمیدونم مثل آبی که از رود خونه جاری میشه از چشمم اشک میومد وقتی که تموم شد برگشتم خونمون اونشب تا صبح نتونستم بخابم هیچ کس هم خونمون نبود همه رفته بودن دبی به حساب خودشون فعلان با ی همسایه

لوکانگ(سعید) یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.mk4.blogfa.com

مرسی همسایه شما لطف داری خوبی از شماست مرسی که اجازه دادی متنت رو بردارم منظورم ااز متن اولیتون بود که دلتون گرفته بود خوب گفته بودین یکی از خاطراتم رو بگم که اونم چشم میگم فقط بگید چه جوری و چه نوع خاطره ایم رو میگی خاطره شیرین تلخ خاطره ای که تو باشگاه به بچه ها دارم در ضمن از گل هایی هم که فرستادی ممنون گل باشی اما عمرت عمر حضرت نوح در ضمن یه کم از جریان مورتال کمبت رو تو وبم نوشتم بورو بخون امید وارم خوشت بیاد واسم پیغام بذار
فعلا بای

هرچی هستم بچه نیستم یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ق.ظ

همیشه عادت دارین بچه بترسونین؟
دیگه ازین شیطونی ها نکنین چون بچه عصبانی میشه.

علیرضا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.afsanesoftware.blogfa.com

سلام عصر بخیر مهناز جان اگه از لحن نوشتاری من ناراحت میشی مساله ای نیست من دیگه مزاحمت نمی شم.

م.ح.س.ن. یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.xo.blogfa.com

سلام به مهناز جونه خودم .

به به چه آپه خوشگلی . خیلی گندست از همیشه بیشتره .











منم ازت گله دارم شما چرا آپ میکنی منو صدا نمیزنی .

مهنازم که اینجوری نوشتی >>> م.ه.ن.ا.ز.










دیگه حرفی ندارم . فقط >>>>>>>>>




یه چیزی واسه عیدی .... .
























































بیا میبینی چیه .











































































































بیا پائین تر .













































































































































































بوس .











م.ح.س.ن .

حسن دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ق.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
مهناز خانم
خسته نباشید میگم بخاطر این همه بازدیدکننده ای که داری!
سال نو هم به شما تبریک میگم!! ببخشید که یادمون رفته بود به همسایه خودمون تبریک بگیم !! اینقدر سرمون شلوغ هست که دیگه وقتی برای سر خاروندن نداریم نمی خوام بهونه بیارم!اما در کل باید معذرت خواهی کنم
در مورد سوالی هم که پرسیده بودید در مورد والپیر باید بگم که بله این عکس هست و تصاویر نمونه قرار داده شده که در صورت علاقه مند بود می تونید کلیه اون تصاویر رو از لینک پایین دریافت کنید
آرزوی موفقیت میکنم برای شما
با تشکر

سعید سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://saeidsmailian.persianblog.ir

سلام
سلام به دوست خوبم مهناز
من هم برات ارزوی سالی شاد و سرشار از موفقیت دارم
ببخشید اگه دیر سر میزنم البته خودتون خوب میدونید که سیستم من با وبلاگ شما
مشکل داشت نمیدونم چرا ولی صفحه نظرات باز نمی شد
امیدوارم در سال جدید و با این پیج جدید و زیبای شما اون مشکل هم برطرف شده باشه
مطالب مثل همیشه زیبا و جدید بود
امیدوارم شما و دوستان دیگر سال خوبی رو شروع کرده باشید
به امید حضور گرم شما در سال جدید
به امید دیدار

ستاره کهکشان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ http://setareye66.blogfa.com

سلام
مهناز جون
خوبی خانومی
وبلاگ قشنگی داری آپتم زیباست منم تولدت بهت تبریک می گم امیدوارم همیشه شاد سر حال باشی گلم
سالی پر از شادی رو برات آرزومندم
دوست داشتی به منم سر بزن
مواظب خودت باش

حسنک چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ق.ظ http://hassanak.blogfa.com

سلام به دختر کوچولوی هشت روزه شیطون
عید شما مبارک صد سال به این سالها نه به اون سالها یعنی به سالهای خوب خوب

تولدت مبارک خانومی ایشاله صد ساله بشی و جشن صد سالگیت رو اعلام کنی
البته اون وقت دیگه حسنک نیست نوه نتیجه حسنک میاد تو مهمونیت شرکت میکنه .
من شرمنده ام از اینکه تو این مدت نتونستم بیام و به بروبچ سر بزنم چون رفته بودم ولایت و یه سر به مامان و بابام بزنم و بیام و اونجا هم از دنیای مجازی اینترنت خبری نیست . اونجا از این شلوغی و غوغا و بلوا هم خبری نیست . اونجا یه جنگل خوشگل یه دریای ناز و یه دشت مهربون داره که من از وقتی که به اونجا میرسم به یاد بچگی و اون شعر باز باران فقط تو دشت و دمن و کنار دریا و رودخونه و....میرم واسه خودم تا وقتی که میخوام بیام .
و روزی که میخوام بیام عزای عمومی میشه چون خدا حافظ با تمام اون چیزایی که گفتم و غذای محلی و ...
در هر صورت شرمنده اخلاق ورزشکاریتم دیگه .
با اینکه تو روستای ما پر از گله ولی چون امکاناتش برامون نیست و اینکه تو خودت گلی دیگه برات گل نمیفرستم .
قربون قدمت بازم پیش ما بیا خوشحال میشم.

ali nin reza jutsu چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ق.ظ http://karaj-ninjutsu.blogfa.com

سلام خوبین؟
چرا دیگه به من سر نمی زنین؟
حتما می گید چقدر نفهمم بلد نیستم درست حرف زنم.
اگه بی احترامی کردم ببخشید از طرف برادر کوچکترتون علی رضا

بهارین چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام مهناز جونم
چه طوری؟
بیا طرفای من خبراییه!!!!
منتظرتم

لوکانگ(سعید) پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.mk4.blogfa.com

سلام همسایه
حالتون چطوره امیدوارم وب باشی
دیگه پیشم نیومدی مطالب جدیدی توی سایت نوشتم واسه خوندن جالبه فقط برای خوندن باید لاک بگیری به هر حال خوشحال میشم دوباره بهم سر بزنی
فعلا بای

علیرضا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.afsanesoftware.blogfa.com

خوب دیگه تو هم ما رو از یاد بردی عزیز خدا نکنه تو هم مثل من تنها بشی.

یه عاشق جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ق.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام دوست عزیز اول از هر چی تولدتون مبارک دوم سال نو هم بر شما مباک منم امشب به بهانه تبریک گفتن به یک عزیز آپ شد ۱۶ فروردین تولدشه ولی من نمی توانم بهش تبریک بگم خوب اشکالی نداره توی دلم می گم

alireza(komando) a جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ http://karaj-ninjutsu.blogfa.com

سلام مهناز خانوم خوفین؟
اگه شوریکن رو می گید(که فقط مخصوص نینجاهاست) آنچنان وسیله خطرناکی نیست و فقط به نینجا ها شیوه پرتابشو آموزش می دهند خوب یه نینجا هم پسر خوبیه یا دعوا نمی کنه یا اگه دعوا کنه از این وسیله استفاده نمی کنه که آبرو اساتید نینجا رو ببره.همانطور که گفتم دعوا تو کارش نیست اگه باشه دیگه نینجا دیگه.
می خواین از این سلاح ها باز هم بذارم؟
او کست در وبلاگمو خواندین؟
راستی شما رزمی کار کردین درسته؟چی کار کردی کلک؟
مسافرت بو دین؟خوش گذشت؟چه خبر؟حال کردینا؟
می خواستم دسته گل برات بذارم اما اینجا نداره حیف شد اما شما این گل هارو رو بپذیر گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل

ستاره کهکشان جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ http://setareye66.blogfa.com

سلام
مهناز خانومی جون
خوبی؟
ممنون از حضور گرم و صمیمیت
خوشحالم کردی که سر زدی
با یه روحیه شاد
واقعا ادم همسایه به این خوبی مثل تو داشته باشه نیاز به ناراحتی نداره
ممنونم عزیزم
امیدوارم همیشه شاد موفق باشی
خوشحال شدم از آشنایت همسایه
فعلا

غریبه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.sadeghreal.blogfa.com

سلام دوست عزیز وجدید:
من از وب بسیار دیدنیت دیدن کردم جون میده برای تباد لینک نظرت چیه خبرم کن منتظرتم به امید دیداری دوباره

مریم جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://roonagh.blogfa.com/

سلام
خوبی عیدونه؟
نمی خوای به من سر بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرم

علیرضا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.afsanesoftware.blogfa.com

سلام عزیزم ممنونم که دل نازک منو نشکستی منم دوستت دارم

بابک شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ق.ظ http://bacheiran.blogfa.com

شما به جا نمی یارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
]سوت[
عید شما هم مبارک. مطالبت بسیار عالی و قابل تامل بود مخصوصاً سوال امتحان. من از طرف تمام ایرلندیهای جهان از شما عذر خواهی میکنم. راستی تمت هم مبارک قشنگه. راستی تو اون عکس پنگوئنها منو پیدا کردی ای بابا دختر یکم بیشتر دقت کن اونی که وسطه و دو تا انگشتشو به نماد پیروزیه بالا برده ،آره دیگه منم لباس مبدل پوشیدم کسی نفهمه!#%. راستی می دونی تو عکس پائینت چندتا پنگوئن هست من شمردم! 97 تا! راستی بابا عجب آرنولد فشرده که میگن پس ایشونند. حرف آخر هم که خوب شعر بود دیگه تحمل کردیم!@#$%^*!!! راستی کم کم دارم غیرتی میشم زیگی کیه، 007 چرا نیومد با زیگی میری بیرون ]با حالت عصبانی بخون[ اون ماچا برای کی بود>؟
سال خوبی داشته باشی در پناه حق.

ali jutsu شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام خوبی؟
ممنونم از اینکه به من سر زدین از گل های زیباتم بی نهایت ممنونم.
شیوه پرتاب شوریکن رو بلدی؟
می شه بگین چه رشته رزمی کار کردین؟اینو فکر کنم ۱۲ بار پرسیدم.










موفق بشین

[ بدون نام ] شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام به برو بچز گروه ..خوبین ؟؟؟
چه قدر بی معرفت تشریف دارین (عصبانی )
اسمتون رو که نگفتین ..لا اقل یکی تون رو بگید
منو چرا لینک نکردین ..خودتون که پیشنهاد دادین ...این اخرین فرصت ..بترسین از خشم مهناز
در ضمن بچه ها این طرفها این همه فعالیت می کنن تا شما اون طرفها خوشحال بشین
جواب:
به به ....به به...!
خیلی ممنووون!....!
بابا بی خیال....
رفته بودیم عید دیدنی...(نپرس کجا!!)
لینکتون کردیم ....
(در ضمن(!)بی معرفت خودتونید نه ما...!)
با شادترین و صمیمانه ترین درودها!

لوکانگ(سعید) شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.mk4.blogfa.com

سلام مهناز جان
خواهش میکنم دشمناتون شرمنده باشن
آره مورتال کمبت فیلم هست
منم فقط یه بار این فیلمو دیدم نه اینها رو هم از حفظ نیستم از روی فیلم نگاه میکردم و مینوشتم
منم حالم خوبه شما چطوری ؟ امید وارم حالت خوب باشه
خوب دیگه مزاحم نمیشم پیشم بیای خوشحال میشم
ببخشید وب من به جز مشت و لگد و خون چیز دیگه ای نداره به جاش گل رو از گل فروشی خریدم و واستون میفرستم
[گل] ['گل] [گل] [گل] بفرمایید قابل شما رو نداره

لوکانگ(سعید) یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.mk4.blogfa.com

تو این سینه یه دنیا غم نشسته زدست نا رفیق دلم شکسته لا لا ی لای لای خنجر زده از پشت سر زمونه ببین که اشک تو چشمم حلقه بسته لا لا لا ..
سلام همسایه امید وارم حالت خوب باشه شما نسبت به من لطف داری منو شرمنده نکنید
راستی اگه تا فردا شب منو ندیدی منو حلالم کن اخه دارم میرم سریازی البته این سربازی یه سربازی معمولی نیست شاید این بزرگترین ماموریتی باشه که منه تو عمرم داشته باشم خلاصه خوبی که میدونم هیچ ولی اگه از ما بدی دیدی حلالمون کن
قبل از رفتن یه آرزو واست میکنم اونم اینه که هر چی تجربه خوب تو دنیاست داشته باشی اما مثل من خنجر نارفیق رو تجربه نکنی اینم چند تا گل خوشبو تقدیم به شما البته منو ببخشید شما ارزشت از این گلها بیشتره گل باشی اما عمرت عمر حضرت نوح ['گل] [گل] [گل]

پسرک غمگین یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام مهناز خانم

خوبی؟

ای بابا تو هیچی نشده پسرک رو فراموش کردی.

دیگه سر نمی زنی به ما...

خوب اگه دلت می گیره آپمو نخون ولی بیا بهم سر بزن.

منم دلم تنگ میشه خوب...

منتظرما

بی معرفت مشیا خانمی

بای مهناز گل من..

خاله مامانی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام به مهناز گل خوب خودم سال نو مبارک امیدوارم سالی خوش و پر بار برای شما و با ارزوی رسیدن به تمامی ارزوهایت عزیز تولد شما همزمان با بهترین فصل خوب خدا همراه است تولد شما هم مبارک امیدوارم سالیان سال زنده باشی راستی کادوی تولدت را ندادم یادمه مهناز گلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی طرح وبلاگت قشنگ است مثل خودت با ارزوی بهترینها برای شما بدرود

سلام خاله مامانی عزیز
ممنونم ازت ..اونم یه دنیا ..بازم مهناز رو شرمنده کردی ..کلی دوست دارم
بببببببببببببببووووووووووووووووووسسسسسسسسس

علیرضا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.afsanesoftware.blogfa.com

سلام عزیزم خسته نباشی
الان میگی این مزاهم باز اومد
نه
فقط ازت یه سئوال دارم
چرا منو تو محفل دوستات قرار ندادی ؟
مگه من با بقیه دوستات فرق می کنم عزیزم
جواب
شاید

علی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ق.ظ http://ali56ir2002.persianblog.ir

سلام دوست جدید و خوبم . وبلاگت جالبی داری. راستی سرکی هم به من بزن و نظرت رو بده .

ستاره دنبالدار شب دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://setareye66.blogfa.com

سلام
منهاز جون
خوبی
خانومی
اومدم بگم منم آپم خوشحال می شم ردپای مهربونیاتو تو وبلاگم ببینم

منتظر حضور گرمت هستم

چون از تو بجز عشق نجویم به جهان

هجران و وصال تو مرا شد یکسان

بی عشق تو بودنم ندارد سامان

خواهی تو وصال جو خواهی هجران


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد